Hösten är här…

Hösten har verkligen kommit på riktigt nu. Perfekt väder att sitta med en kopp te och sy på sin cosplay tycker vi!

För ett par veckor sedan var vi på Retrospelsfestivalen i Malmö där ordförande Jenny agerade domare i cosplaytävlingen tillsammans med den danska cosplayaren Kami. Vi fick chansen att visa upp cosplay för massor av människor som inte stött på cosplay tidigare. Tävlingen var väldigt uppskattad, och vi fick dela ut en Golden Ticket till Cosplay SM 2017!

Snart är det halloween, och vad passar inte bättre då än en halloweenfest i cosplay? Detta kommer vara i Norrköping. Vi bjuder på snacks och läsk och en och annan överraskning!

Är du själv sugen på att styra upp något cosplayrelaterat? Maila till oss och berätta, så kan vi hjälpa dig! styrelse(at)cosplayforeningen(punkt)se

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>